Spør legen: Når gutten ikke liker oralsex....

Når gutten ikke liker oralsex....

Hva gjør en stakkers(?) jente når hun har lyst på oralsex og gutten overhodet ikke er interessert? Jeg syns det virker litt uvanlig(?), men han påstår at det er mange gutter som ikke tenner på det. Det er godt mulig, men jeg syns det er så synd, for det forhindrer så mange gode opplevelser for meg (kanskje jeg er litt egoistisk?) Han sier at han godt kan utføre det på meg hvis jeg "absolutt" vil, men at han ikke får noe nytelse av det, det samme sier han om at jeg skal utføre det på ham. "Du kan godt gjøre det, men jeg blir ikke kåt av det"...da gjør jeg det selvfølgelig ikke...det er så leit, for jeg har gode erfaringer med det før, og jeg syns de er litt dumt at jeg aldri i mitt liv skal få gjøre det igjen....

Hva mener dere?

–rødme

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri svarer:

Det er dessverre ikke så meget vi kan hjelpe deg med her, annet enn å håpe at han etter hvert lærer å sette pris på oralsexlivets gleder. jeg tror det krever en viss tids erfaring.

Det er med dette som med visse matretter, for eks. rakørret og russisk kaviar, og andre delikatesser. Til å begynne med syns man ikke særlig om det, men etter noen tid lærer man å sette pris på det

Så ta det med ro, plutselig en dag våkner lysten hans for disse spesialitetene.

– Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Publisert: 2001.01.23 23:23