Spør legen: Hun vil bli slått i ansiktet

Hun vil bli slått i ansiktet

Hun er bare 20, jeg 19 år eldre. Har bare kjent henne noen mndr og hun er virkelig keen på meg. Flott jente,faktisk bortimot flotteste jeg har truffet,men............. nå lurer jeg virkelig på om jeg vil fortsette,kommer litt an på svarene jeg får her. Sex så er hun med på alt,langt mer enn meg. Problemet er at hun vil bli slått i ansiktet mens vi knuller. Kankje ikke det værste, men når det nærmer seg orgasme vil hun bli kvalt til det nesten stopper opp føler jeg. Hun klyper om det blir for hardt. Jeg har hørt at dette kan være farlig.? Ikke liker jeg noen av disse ideene hennes heller? Ber om hjelp\råd\tips her. Gjerne fra fagperson. På forhånd takk.

–Jentefuten

Gro Isachsen, Sexolog svarer:

Hverken menn eller kvinner bør gå utenfor egne grenser for hva de vil være med på av seksuelle aktiviteter. Foreslår at du setter deg ned på nøytralt sted en gang dere ikke har en erotisk tanke i hodet og diskuterer hva som er god sex for dere begge. Fortell henne at du har andre preferanser enn henne. Kom gjerne med forslag på aktiviteter du kan tenke deg å prøve som ligger innenfor dine grenser, men kanskje er mindre drastiske enn slag i ansiktet.

Dessuten - ikke gjør sexen til risikosport. Det har forekommet dødsfall i Norge på grunn av det som kalles scarfing (nesten kvelning) i forbindelse med sex.

– Gro Isachsen, Sexolog

Publisert: 2005.05.02 07:27