Spør legen: Utro...og kan ikke la vær!
Utro...og kan ikke la vær!
Ja slik er det bare og slik har det vært i 20år,er nå nettopp fylt 40. Litt slitsomt er det nå men tror ikke jeg blir bedre. Tar til meg det jeg kan,flørter vel aaalt for mye og så faller en hel del pladask og jeg kan ikke la vær.Hemmlig forhold blir etablert.Har nå nettopp truffet ei på 20!!! og hun er helt opphengt i meg (er fra før sammen med ei på 27) så nå er det altså igang igjen. Og.....Veldig ofte er det svært unge som flørter med meg,helt ned i 16-17 og da spør jeg: hva er det som kan være årsaken til dette??
–hornyno
Solveig Vennesland, Familierådgiver svarer:
Hei!
Når du har holdt på med flirting og utroskap i 20 år, antar jeg at det er blitt en vane og en livsstil for deg å leve sånn, og sikkert ikke lett å forandre på uten at du selv vil det aktivt. Men at det er slitsomt og kanskje begynner å bli vel krevende i din alder, antar jeg også. Hvorfor jenter faller for deg, er vel fordi du har appell og inviterer til det. Det er alltid noen der ute som venter på en flirt og et nummer. Når folk blir tent og forelsket, spiller alderen mindre rolle.
– Solveig Vennesland, Familierådgiver
Publisert: 2002.06.28 20:45